#
Blog

Customer Centricity: bij DAAS sta jij centraal

Jij maakt de keuzes – Customer Centricity. De mogelijkheid om je werknemers te voorzien van de meest up-to-date, goed onderhouden devices zonder een beslag te leggen op je IT afdeling. Dat is misschien wel de meest strategische reden om voor Device as a Service te kiezen. Met het zogenoemde Customer Centricity model binnen DAAS ben jij eigen baas over de invulling van Device as a Service binnen jouw organisatie. Kies jij ook voor just press play?

Waarom jij zou moeten kiezen voor DAAS:


1. Manageable

Management of Lifecycle
Verhoog jouw productiviteit door lifecyclemanagement van jouw assets, incident management en flexibele opschaling.  Zo zijn er minder high effort taken voor jouw IT management, en hebben zij meer tijd voor innovatie en transformatie. 

Subscription based offering
Krijg inzicht in én controle over kosten. Jouw kosten zijn aanzienlijk lager dan bij het aanschaffen van nieuwe hardware. Je voorkomt namelijk investeringen in hard- en software, zonder in te boeten op kwaliteit. Jouw cost of ownership (CAPEX vs OPEX) daalt hiermee. Tevens heb je hierdoor de mogelijkheid om proactief op te schalen en per gebruiker te betalen.

2. Serviceable

Proactief onderhoud
Maar DAAS is meer dan het ‘huren’ of ‘leasen’ van hardware. Zie het als een alles-in-een servicepakket waarbij zaken als het continu monitoren, het preventief onderhoud, het vervangen van defecte onderdelen en het uitvoeren van configuratiewerkzaamheden gewoon inbegrepen zijn. 

Beperkt productaanbod
Kies voor een gestandaardiseerde en consistente bundel met hardware, software en services. Hierbij dragen wij zorg voor het managen van de end to end device lifecycle. Hierdoor kun jij altijd en overal aan de slag, op alle plaatsen binnen Europa.

3. Customer centricity

Op persona’s gebaseerde catalogus
Met DAAS heb jij altijd de mogelijkheid om te werken met de meest recente technologie in de markt. Maak beslissingen aan de hand van persoonlijke wensen en eisen. Zo worden jouw medewerkers niet langer beperkt door verouderde hardware. Jouw bedrijf heeft alle ruimte om zorgeloos te groeien én te innoveren. Juist in deze tijd.

Centraal managen van service tickets
Met het servicepakket van DAAS verbeter je de service experience en klantgerichtheid voor jouw werknemers. Daarbij maak je gebruik van één contactpunt dat direct schakelt bij incidenten. Het IT management van jouw organisatie wordt hiermee aanzienlijk ontzorgd. Zo staan jouw werknemers staan ten alle tijden centraal door Customer Centricity.

4. CSR

Corporate Social Responsibility
Draag bij aan een circulaire economie met DAAS. Aan de hand van rapportages verkrijg je inzichten om operationele verspilling te verlagen.

Voordelen binnen de persona's

DAAS_IT_Manager.png
  • Onboarding nieuwe medewerkers
  • Standaardisatie
  • Monitoring
  • GDPR-proof
  • Incident manager
  • Device management
  • Reactief vs proactief beheer
DAAS_FI_Manager.png
  • Voorspelbare kosten
  • Lagere kosten per medewerker
  • Schaalbaar contract
DAAS_HR_Manager.png
  • Aantrekkelijke werkgever
  • Altijd de nieuwste en werkende devices
  • Snel weer op weg
  • Incident support

Powered by

Vorige
Van CAPEX naar OPEX met DAAS
Volgende
Device as a Service (DAAS): van bezit naar gebruik
#

Meer weten?

Neem contact op met Pascal l'Abee, Accountmanager

Formulier is niet beschikbaar