#

Modern Meeting

Moderne meetingruimtes

Bij het inrichten van moderne meetingruimtes komt meer kijken dan dat je op het eerste gezicht zou denken. Niet alleen moeten je audiovisuele (AV) hardware en -software voldoen aan de eisen van jouw organisatie, alles moet ook naadloos integreren met je bestaande IT-infrastructuur. Hoe zorg je er bijvoorbeeld voor dat je meetingruimtes altijd operationeel zijn en voorzien zijn van de laatste software-updates? Bij ARP denken we graag met je mee.

Download ‘Transformeer jouw vergaderruimtes: een praktische handleiding’

Download handleiding

De integratie van AV en IT

We bekijken de inrichting en het beheer van moderne meetingruimtes vanuit jouw persoonlijke situatie en behoeften. We begrijpen dat het niet alleen gaat om het adviseren van mooie AV-systemen, maar ook om ervoor te zorgen dat jouw team de tijd en capaciteit heeft om deze te beheren en te onderhouden. Bij ARP geloven we dat AV en IT hand in hand moeten gaan. Zo weet je ook zeker dat de hardware die wij adviseren compatibel is met jouw bestaande systemen. Alleen als alles goed op elkaar aansluit, heb je een waardevol en toekomstbestendig systeem.

Uitdagingen en oplossingen

In de praktijk zien we dat organisaties doorgaans tegen dezelfde uitdagingen aanlopen. Zo speelt onder andere tijdgebrek vaak een grote rol. De werkdruk op de IT-afdeling is namelijk erg hoog. Het is belangrijk dat je overzicht en inzicht hebt zodat je snel kunt acteren op eventuele problemen. Daarom bieden we oplossingen die de IT-afdeling ontzorgen door overzicht te bieden, de troubleshoot-tijd te verkorten en alle systemen eenvoudig operationeel te houden.

Transformeer jouw vergaderruimtes: een praktische handleiding

Wil je meer weten over de uitdagingen, oplossingen en mogelijkheden rondom moderne meetingruimtes? Bekijk dan zeker ‘Transformeer jouw vergaderruimtes: een praktische handleiding’. In dit document gaan we dieper in op de uitdagingen waarmee organisaties worden geconfronteerd bij het upgraden van hun vergaderruimtes en hoe je deze het beste kunt aanpakken.

Lees hier de handleiding

Onze werkwijze

Wij zijn meer dan alleen een leverancier van AV-oplossingen. We zien onszelf als strategische partner van onze klanten. Dit betekent dat we niet alleen producten leveren maar actief meedenken en adviseren over de beste oplossingen voor specifieke behoeften. Gedurende het hele proces én erna bieden we optimalisatie en support. Wil je weten hoe wij andere organisaties al hebben geholpen met het upgraden van hun meetingruimtes?

Bekijk hier onze referenties
Stap 1.

Functionele consultancy.

Eerst komen we vrijblijvend langs om jouw huidige situatie en bestaande faciliteiten te analyseren. We informeren je over de verschillende mogelijkheden voor optimalisatie van jouw meetingruimtes. Hierin nemen we ook de toekomstvisie van jouw organisatie en de huidige trends in de markt mee.

Stap 2.

Design.

In deze fase maken we de functionele en technische ontwerpen inclusief prijsindicaties en offertes, op basis van verkregen inzichten en keuzes.

 

Stap 3.

Technische consultancy.

Jij wilt dat jouw nieuwe AV-hardware naadloos aansluit op jouw (bestaande of beoogde) IT-omgeving. In deze fase richten wij ons op het voorbereiden van een succesvolle integratie, configuratie en inrichting van de nieuwe apparatuur in jouw fysieke- en IT-omgeving.

 

Stap 4.

Implementatie.

In deze fase realiseren we het gekozen ontwerp. De implementatie omvat de installatie van de hardware en het AV/IT-ecosysteem, inclusief bekabeling. Direct na installatie profiteer jij al van aan goed werkend en toekomstbestendig systeem, volledig geïntegreerd met jouw bestaande systemen.

 

Stap 5.

Adoptie en beheer.

Ook na de implementatie van jouw moderne meetingruimtes kun je op ons rekenen. Het is namelijk belangrijk dat het nieuwe systeem correct en optimaal gebruik wordt. Daarom bieden wij bijvoorbeeld adoptietrainingen voor zowel eindgebruikers als beheerders waarbij we gebruikers bekend maken met de nieuwe mogelijkheden.

Verder adviseren we over de juiste beheertool. Met een goed ingericht beheerplatform heb je namelijk een helder overzicht van de status van jouw meetingruimtes en kun je proactief problemen opsporen.

 

Continu.

Optimalisatie en support.

Optimalisatie en support zijn onderwerpen die in alle bovenstaande fases terugkomen. We blijven je informeren over mogelijke optimalisaties, best practises en eventuele nieuwe functionaliteiten van jouw apparatuur. We bieden continu support op verschillende niveaus.

 

Neem een kijkje achter de schermen

Weet jij welke oplossingen er allemaal in de markt zijn? Op ons kantoor in Eindhoven hebben we verschillende soorten opstellingen en AV-oplossingen die perfect op elkaar zijn afgestemd voor een optimale medewerkerservaring – of het nou een snelle brainstormsessie is of een hybride vergadering. Maak een virtuele tour door ons kantoor en zie hoe wij bij Bechtle zelf onze meetingruimtes hebben ingericht.

Wil je een kijkje nemen?

Start de virtuele tour

Services

Je kunt ervoor kiezen om alleen hardware af te nemen of om het geheel ook door ons te laten installeren en configureren. Daarnaast heb je de mogelijkheid om aanvullende services af te nemen zoals een Service Level Agreement (SLA). Wij bieden alles van installatie en configuratie tot proactieve monitoring en training. Waar jij ondersteuning nodig hebt, springen wij in.

Meer informatie?

Benieuwd naar hoe onze oplossingen er in de praktijk uitzien? Je bent van harte welkom om een kijkje achter de schermen te nemen op ons kantoor in Eindhoven om onze verschillende meetingruimtes zelf te ervaren. Maak vandaag nog een afspraak en ontdek hoe we jouw meetingruimtes kunnen transformeren. Ons AV-team staan klaar om je persoonlijk te adviseren over de beste oplossingen voor jouw moderne meetingruimtes.

Powered by