Teamlead Servicedesk
Als Teamlead ben je verantwoordelijk voor het aansturen van ons enthousiaste Service Desk team. Onze Servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor zaken als reparaties, IT-onderhoud en facturatie voor onze zakelijke klanten. Je bent in staat om het team naar een nog hoger niveau te tillen. Mensgericht leidinggeven staat dichtbij je en zo weet je het team continu te motiveren. Dankzij jouw helicopterview heb je inzicht in eventuele knelpunten en geef je proactief advies om processen te verbeteren. In nauwe samenwerking met onze Manager Service & Service Delivery bepaal je strategische doelen, vertaal je deze naar operationele plannen en houd je de voortgang in de gaten. Kortom, als Teamlead Servicedesk bij ARP combineer je ambitie, vertrouwen en verantwoordelijkheid om een productieve werkomgeving te creëren en het beste resultaat te behalen voor zowel het team als onze klanten.
Jouw job
- Als Teamlead Servicedesk stuur je het volledige front- en backoffice team aan, dat uit 14 collega’s bestaat. De nadruk ligt op klanttevredenheid, klantbeleving, kwaliteit en efficiëntie.
- Je bent continu in gesprek met jouw collega’s om hun behoeften te begrijpen en ontwikkeling te ondersteunen. Persoonlijke groei en ontwikkeling is van belang voor het succes van het team en van ARP.
- Het verder bouwen aan een sterk, vertrouwd en samenwerkend team is wat jij het liefst doet, om zo een positieve en productieve werkomgeving te creëren.
- Je geeft het team structuur zodat ze optimaal kunnen samenwerken en efficiënt kunnen reageren op de diverse behoeften van onze klanten.
- Je bedenkt en draagt bij aan uitvoering van verbetertrajecten met betrekking tot serviceprocessen en -workflows.
- Je stuurt op KPI’s, omdat het meten en verbeteren van prestaties essentieel is voor het bereiken van onze doelen en het bieden van de best mogelijke service voor onze klanten.
- Je werkt samen met verschillende afdelingen binnen ARP om de servicestandaarden te waarborgen.


Jouw profiel
- Je bent een leider, je ziet waar kansen liggen en acteert daarop door verbetervoorstellen in uitvoering te brengen.
- Je hebt bij voorkeur minimaal 2 jaar ervaring als leidinggevende bij bijvoorbeeld een servicedesk of klantenservice.
- Je hebt een sterke affiniteit met backoffice-processen en de bereidheid om dieper in deze aspecten te duiken om processen te verbeteren.
- Met jouw frisse, analytische blik til jij onze Servicedesk naar een nog hoger niveau.
- Communicatief ben jij sterk en weet je precies hoe je met jouw enthousiasme en drive draagvlak creëert.
- Je beschikt minimaal over een mbo+ of hbo werk- en denkniveau.
- Je bent 36-40 uur per week beschikbaar.
Ons aanbod
- Hybride werken. Bij ARP werk je op één van onze drie werklocaties en/of vanuit thuis. Afhankelijk van je functie is er ook flexibiliteit in werkuren.
- Verlof. Werk je fulltime? Dan geniet je van 30 verlofdagen op jaarbasis. Zo houd jij werk en privé extra goed in balans.
- Reizen. ARP biedt een kilometervergoeding, een volledige OV-kosten vergoeding én een fietsplan.
- Persoonlijke ontwikkeling. Bij ARP staat jouw persoonlijke én professionele ontwikkeling centraal. Choose Growth! Zo heb je bij ons de mogelijkheid om webinars, cursussen en trainingen te volgen.
- Gezondheid. Wij bieden een vitaliteitsprogramma, korting op je fitnessabonnement en gezonde snacks aan. Zo zit jij lekker in je vel bij ARP!
- Cultuur. Onze ARP’ers werken in een informele en open cultuur waar onderling vertrouwen heerst. Samen met je collega’s zorg je voor een leuke werksfeer. Natuurlijk dragen de borrels en activiteiten van de personeelsvereniging hieraan bij.
- Bij ARP telt iedereen. We maken ons sterk voor een inclusieve werkomgeving waarin ieders talent tot zijn recht komt. Zo boeken we samen de beste resultaten.
Klik op onderstaande button en sollicteer direct!
*Let op: deze vacature linkt door naar de website van onze moederorganisatie Bechtle.
Choose Growth.
ARP is dé partner op het gebied van IT Solutions. Klanten kunnen bij ons terecht voor oplossingen op het gebied van IT Infrastructure, Device as a Service of hybride werken. Of het nou gaat om 100 of 1500 werkplekken, met onze vooruitstrevende IT oplossingen zorgen wij voor meer focus op de groei van organisaties.
Bij ARP draait het om jou! Samen met je collega's steek je de handen uit de mouwen om onze ambities waar te maken. Want iedereen maakt met ARP de keuze voor groei; voor persoonlijke én zakelijke groei. Daarom is onze belofte Choose Growth. Wanneer begin jij?