#
Vacature

Administratief Medewerker

Administratief Medewerker

Als administratief medewerker ben je onze steun en toeverlaat op zowel administratief als financieel vlak. Jij helpt je collega’s met de administratieve afhandeling van onze printing orders. Je houdt de processen nadrukkelijk in de gaten, zodat de gestelde deadlines gehaald worden. Daarnaast kijk jij natuurlijk ook hoe die processen beter ingericht kunnen worden. Dankzij jouw communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid weet je informatie op de juiste manier over te brengen. 

Jouw job

  • Als administratief medewerker ben je werkzaam binnen het Managed Printing Services (MPS) team.
     
  • Jouw grootste uitdaging is het coördineren en beheren van het offertetraject tot levering.
     
  • Je beheert het volledige order- en contractproces van onze printing klanten.
     
  • Je bent o.a. verantwoordelijk voor het invoeren van orders, controleren van voorraden, opstellen van offertes en contracten en het beheren van prijslijsten.
     
  • Facturatie van printing orders zal ook tot jouw takenpakket behoren.
     
  • Je werkt nauw samen met je directe collega’s en hebt veel contact met klanten en distributeurs. Samen met je team streef je naar de beste service. 
icon_man_checklist_ARP.png
mr.ARP_job.png

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur in een administratieve richting.
     
  • Je hebt 3 tot 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
     
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.
     
  • Affiniteit met de IT branche en printing zien wij als een pluspunt.
     
  • Je hebt een goede beheersing van MS Excel en bij voorkeur al enige ervaring met een ERP systeem, liefst Navision.
     
  • Plannen, organiseren en coördineren gaat je makkelijk af.
     
  • Het ontbreekt bij jou niet aan cijfermatig inzicht, daardoor weet jij de facturatie correct te verwerken. 
     
  • Je herkent je in de eigenschappen: accuraat, klantgericht, stressbestendig en georganiseerd.

Ons aanbod

  • Hybride werken. Bij ARP werk je op één van onze drie werklocaties en/of vanuit thuis. Afhankelijk van je functie is er ook flexibiliteit in werkuren.
     
  • Verlof. Werk je fulltime? Dan geniet je van 30 verlofdagen op jaarbasis. Zo houd jij werk en privé extra goed in balans. 
     
  • Reizen. ARP biedt een kilometervergoeding, een volledige OV-kosten vergoeding én een fietsplan. Afhankelijk van je functie kom je in aanmerking voor een leaseauto. 
     
  • Persoonlijke ontwikkeling. Bij ARP staat jouw persoonlijke én professionele ontwikkeling centraal. Choose Growth! Zo heb je bij ons de mogelijkheid om webinars, cursussen en trainingen te volgen.
     
  • Gezondheid. Wij bieden een vitaliteitsprogramma, korting op je fitnessabonnement en gezonde snacks aan. Zo zit jij lekker in je vel bij ARP!
     
  • Cultuur. Onze ARP’ers werken in een informele en open cultuur. Samen met je collega’s zorg je voor een leuke werksfeer. Natuurlijk dragen de borrels en activiteiten van de personeelsvereniging hieraan bij. 
     
  • Bij ARP telt iedereen. Samen maken we ons sterk voor een inclusieve werkomgeving waarin ieders talent tot zijn recht komt. Zo boeken we samen de beste resultaten.

Klik op onderstaande button en solliciteer direct!

*Let op: deze vacature linkt door naar de website van onze moederorganisatie Bechtle.

Choose Growth.

ARP is dé partner op het gebied van IT Solutions. Klanten kunnen bij ons terecht voor oplossingen op het gebied van IT Infrastructure, Device as a Service of hybride werken. Of het nou gaat om 100 of 1500 werkplekken, met onze vooruitstrevende IT oplossingen zorgen wij voor meer focus op de groei van organisaties. 

Bij ARP draait het om jou! Samen met je collega's steek je de handen uit de mouwen om onze ambities waar te maken. Want iedereen maakt met ARP de keuze voor groei; voor persoonlijke én zakelijke groei. Daarom is onze belofte Choose Growth. Wanneer begin jij?

#

Meer weten?

Neem contact op met Myrthe Caelen, Corporate Recruiter