#

Met het hybride werken wisselen jouw werknemers steeds vaker af tussen thuis en kantoor. Het kantoor wordt dé ontmoetingsplek: een plek waar werknemers  hun collega's, klanten en leveranciers ontmoeten. Een inspirerende vergaderruimte is daarom nog nooit zo belangrijk geweest. In stilte werken, (digitaal) samenwerken of brainstormen zijn de nieuwe functies van vergaderruimtes geworden. Faciliteren jouw vergaderruimtes hybride werken?

Neem contact op met onze Hybride Werken specialist.

Werken in de cloud

De nieuwe werkplek wordt de hybride werkplek, met mensen die thuisblijven, anderen die naar kantoor komen en de meesten die dit willen afwisselen. Om dit makkelijker te faciliteren wordt steeds vaker geweken naar de cloud. Werken in de cloud is overal en altijd kunnen werken, met alle gewenste data en applicaties tot jouw beschikking. De faciliteiten thuis of op een andere werkplek doen niet meer altijd onder voor die op kantoor. 

Elk bedrijf kan zich in een paar stappen voorbereiden op werken in de cloud: bepaal wat jij in de cloud wilt zetten, onderzoek de beste cloudoplossing, migreer je digitale werkplek, versterk de IT beveiliging en maak gebruik van flexibele verbindingen. Zo creeër jij de perfecte digitale werkplek in de cloud.

Lees meer in het blog 'Hybride werken beleid: Je wilt aan de slag, maar hoe?' 

Blog 'Hybride werken'
hybridworking_cloudbasedworking.png
hybridworking_vergaderruimte.png

De inrichting van jouw vergaderruimte

Jouw collega’s moeten dus optimaal vanuit verschillende plekken digitaal kunnen werken. Maar dat neemt niet het belang van efficiënte vergaderruimtes weg. Wanneer jouw collega’s wel naar kantoor komen is een inspirerende vergaderruimte enorm belangrijk. Productief kunnen samenwerken staat hierin voorop. Maar wat heb je hier nou voor nodig? Uiteraard dienen werknemers hun eigen device in no-time te verbinden met de aanwezige faciliteiten. Dát is je startpunt. Maar met wat voor een soort devices? 

Een complete vergaderruimte richt je in met whiteboards, interactieve (presentatie)displays, audiovoorzieningen, oplossingen voor teleconferencing of videoconferencing. Met name videoconferencing is hierbij van groot belang, gezien jouw collega’s snel en eenvoudig externe personen digitaal moet kunnen betrekken in meetings.

Meer weten? Lees verder in ons blog 'De toegevoegde waarde van AV'.

AV blog
#

Meer weten?

Neem contact op met Anouk Offermanns, Consultant Workplace & Mobility.

Direct een afspraak maken?

Plan een afspraak in met onze hybride werken specialist, Anouk Offermanns, wanneer het jou uitkomt!

Powered by