Device as a Service

Order

Met Device as a Service kan je IT afdeling zich weer focussen op hun kerntaken. Door randzaken zoals het onderhoud van apparaten uit te besteden met DAAS, kies je voor een IT oplossing die schaalbaar én beheersbaar is. Zo genieten je werknemers altijd van de beste apparatuur en schaal je makkelijk bij met veranderingen in je personeelsbestand.  

Subscription based model

Met Device as a Service hoef je geen kapitaalinjecties meer te doen in je hardware. Maar hoe werkt dat dan precies? DAAS is vergelijkbaar met het afnemen van een abonnement: je hoeft niet meer vooraf te investeren in de aanschaf van devices, maar betaalt een vast bedrag per werkplek per maand. Je betaalt dus nooit te veel, alleen voor wat je gebruikt.

Naast hardwarekosten omvat het maandelijkse bedrag ook IT lifecycle services zoals swap, data wiping, reverse services, en desk to desk support. Apparaten worden gebruiksklaar bezorgd en het apparaatbeheer wordt je uit handen genomen. Naast de overstap van CAPEX naar OPEX word je dus ook nog eens ondersteund, waardoor je als IT focus kunt houden op je core business.

Lees ons blog "Van bezit naar gebruik":

Lees ons blog
DAAS_Order_SubscriptionBased.png
DAAS_Order_Scalability-teal.png

Scalability

Met DAAS kun je makkelijk op- en afschalen naar behoefte. Je kunt waar nodig devices toevoegen als je personeelsbestand groeit. Dat gecombineerd met de keuzevrijheid op het gebied van ondersteuning en devices, zorgt ervoor dat dit een flexibele oplossing is met ruimte voor maatwerk.

Lees ons blog ''Van CAPEX naar OPEX'':

Lees ons blog
#

Meer weten?

Neem contact op met Noël Brouwers, Business Developer Workplace & Mobility