We kennen Apple devices allemaal van de intuïtieve werkervaring op kantoor, met strakke, betrouwbare en gebruiksvriendelijke iMacs, MacBooks, iPhones en iPads. Maar wist je dat Apple-producten ook een belangrijke rol spelen buiten de traditionele kantooromgeving? Van veiligheidsdiensten zoals de brandweer, politie en ambulance tot industriële productiebedrijven en transportsectoren: Apple-technologie wordt op innovatieve manieren ingezet om veiligheid en efficiëntie te verbeteren.
Op 17 september 2024 organiseren wij in samenwerking met onze zusterorganisatie Bechtle en Apple de roundtable “Apple devices buiten de kantooromgeving. Procesoptimalisatie van productie tot frontline” in het Apple-kantoor in Amsterdam.
Tijdens deze roundtable laten we je zien hoe Apple devices in combinatie met geavanceerde software-oplossingen de dagelijkse praktijk van verschillende sectoren transformeren. Dit doen we aan de hand van praktijkvoorbeelden van organisaties, demo’s en interactieve sessies.
Ontdek hoe real-time communicatie, incidentbeheer en kritieke alarmering met Apple-producten een nieuwe standaard zetten voor operationele excellentie en veiligheid.
Waarom mag je deze roundtable niet missen?
- Inzichten van experts van Apple, IQMessenger, LiveOp, ARP en Bechtle;
- Ontdek hoe Apple devices in combinatie met de juiste software buiten de kantooromgeving bijdragen aan procesverbetering;
- Het is belangrijk dat je software en hardware op elkaar zijn afgestemd. Leer hoe dankzij de samenwerking tussen ARP en Bechtle, en de app ontwikkelaars de MDM-omgeving juist kan worden ingericht met als resultaat continuïteit en een optimale gebruikerservaring;
- Krijg inzicht in hoe je dit soort softwarematige oplossingen, die ingrijpen op de werkprocessen, op een goede manier kan implementeren;
- Interactieve sessies, demo’s, netwerkmogelijkheden en praktijkvoorbeelden van andere organisaties.
Over IQMessenger en LiveOp
Naast een technical engineer van Apple, spreken ook experts van IQMessenger en LiveOp tijdens deze roundtable. Beide organisaties bieden geavanceerde oplossingen die veiligheidsdiensten en industriële organisaties ondersteunen bij hun kritieke communicatie en incidentbeheer. Hun oplossingen richten zich op het verbeteren van de operationele efficiëntie en veiligheid in sectoren zoals veiligheidsdiensten en industriële omgevingen. Ze integreren naadloos met Apple-producten, wat zorgt voor betrouwbare meldingen en gebruiksvriendelijke toegang tot cruciale informatie via iPhones, iPads en Apple Watches.
Door hun technologische innovaties dragen IQMessenger en LiveOp bij aan verhoogde veiligheid, efficiëntie en operationele continuïteit in uiteenlopende sectoren.
Onderwerpen
ARP en Bechtle
richten zich vooral op het slaan van de brug tussen software en praktijk. Software kan de werkwijze van bedrijven aanzienlijk verbeteren, maar alleen als deze correct is ingericht en geïntegreerd. Zij gaan laten zien hoe je software goed kunt implementeren en waarom het belangrijk is om samen te werken met softwarepartners en app-ontwikkelaars. Hierbij wordt de nadruk gelegd op Mobile Device Management, Apple Business Manager en een effectief updatebeleid. Leer hoe ARP en Bechtle organisaties op deze manier met hun services op een duurzame manier kunnen ontzorgen.
Apple
zal praktijkvoorbeelden toelichten en uitleggen waarom Apple-apparaten zo geschikt zijn voor gebruik in het werkveld. Het programma begint met een korte introductie over hoe Apple haar producten ziet in professionele omgevingen en het achterliggende idee daarbij. Vervolgens worden specifieke voorbeelden gepresenteerd om de meerwaarde van Apple-technologie in verschillende sectoren te demonstreren. Hiermee laten ze zien hoe Apple-producten kunnen bijdragen aan een efficiëntere, veiligere en effectievere werkomgeving.
IQMessenger
helpt met directe communicatie en kritieke alarmering. Het integreert met meer dan 140 systemen en biedt zowel cloud als on-premise implementatie. IQ Messenger integreert met Apple-producten door gebruik te maken van de native functionaliteiten van iOS-apparaten. Dit omvat betrouwbare en directe pushmeldingen voor kritieke alarmen, een gebruiksvriendelijke app die compatibel is met iPhones en iPads die functies zoals stille alarmen, berichtgeving en rapportage ondersteunt, en integratie met Apple Watch voor snelle en gemakkelijke toegang tot meldingen en alarmsituaties. Deze integraties zorgen ervoor dat veiligheidsdiensten altijd en overal bereikbaar zijn, en snel kunnen reageren op noodsituaties.
LiveOp
biedt een platform voor real-time communicatie en crisismanagement, gebruikmakend van AI voor datagestuurde besluitvorming. Dit platform verbetert de paraatheid en efficiëntie van veiligheidsdiensten en productiebedrijven. LiveOp werkt enkel met Apple, omdat het vaak in bedrijfskritieke processen wordt ingezet en Apple de meest betrouwbare hardware maakt. Apple-producten kunnen eenvoudig geïntegreerd worden, wat gebruikers onderweg toegang geeft tot cruciale informatie en communicatie.
Na afloop heb jij antwoorden op vragen zoals:
- Hoe zorgt de juiste afstemming van hardware en software voor een verbetering van de bedrijfsprocessen?
- Wat is de toegevoegde waarde van een reseller in de optimalisatie en digitalisering van het bedrijfsproces?
- Hoe integreer je een softwareoplossing op de juiste manier?
- Hoe gebruiken andere organisaties softwarematige oplossingen in combinatie met Apple-producten?
Praktische informatie
Datum: 17 september 2024
Tijd: 12:00 – 16:30 uur
Locatie: Apple, Leidseplein 29, 1017 PS Amsterdam
Toegang: Gratis, maar registratie is vereist
Meer weten?
Heb je vragen of wil je meer informatie over de roundtable? Neem dan gerust contact op met Ricardo van Moll.
Ricardo van Moll, Business developer Apple
+316 11 43 12 72
Ricardo.vanmoll@arp.com